一期一会

食べて、お昼寝して、遊んでまた食べる・・・そんな猫たちみたいに、好きなことだけしよう

Uinta Ground Squirrel at My Campsite

 

 

 

 

I love Uinta Ground Squirrel. This one showed up at my campsite in Grand Teton N.P. 

It looked still young and was very timid. 

It let me take some photos then disappeared into its nest. 

I didn't see them much this time. Probably it was too cold for them to show up.

Grand Teton N.P.  06-01-2022

私の大好きなユインタ・ジリス

私のキャンプサイトに出てきてくれました

見たところまだ子供らしく、おっかなびっくり

この後、すぐいなくなってしまいました

今年は例年より寒かったせいか、ユインタ・ジリスをあまりみかけなくて残念

グランド・ティトン国立公園で